Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2018 11:22 - Боли ме
Автор: abitofromance Категория: Поезия   
Прочетен: 1060 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 24.04.2018 11:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Всеки ден се старая да давам всичко от себе си да бъда мил,добър,учтив и загрижен за всеки. Работя не съм най-добрия , но се стремя да се справям все по-добре , усмихвам се на несгодите и си решавам сам проблемите. Като всеки човек търпя различни неща това е и причината най-вероятно да споделям това с вас. Усмихвам се преструвам се че всичко е наред боря се с ежедневието си като всички вас (Не се оплаквам) , но от дълго време съм самотен и имах нужда да напиша това което пиша. Знам че никой не го е грижа и малцина биха прочели и първото ми изречение знам също , че като споделям това проблема ми няма да се реши и все пак имах нужда да го кажа. Най-често ми казват да имам търпение. Не е лесно да си търпелив нали? Както и хората който го казват не знаят от кога се чувствам така . Не ме интересува , че някой ще намери този пост за смешен , маловажен , че някой ще си кажат , че хленча или вдигам шум за нищо , че някой ще кажат , че има далеч по-големи проблеми от моят. Да ! Прави са , но всички живеем в собствен свят и в моят свят този е най-големият проблем. Много е лошо да се чувстваш безсилен в дадена ситуация от живота си всички сме били така. Преди мразех да работя а сега мразя почивните си дни защото в тях съм най-самотен не мога да бъда полезен никой и най-вече на себе си .Повече не искам да губя от времето на никой защото има много да кажа , но и това ми стига. Благодаря ти , че отдели от времето си за да прочетеш това желая ти късмет и щастие!



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - Dani..повечето сме така, споко..
24.04.2018 11:33
боли ни, но не искаме да си признаем,
дори пред себе си..
боли те..
така и трябва..
мога само да те ..гушна..
/кака Юлия
цитирай
2. abitofromance - Даниел
24.04.2018 11:36
Мерси за подкрепата Юлия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: abitofromance
Категория: Поезия
Прочетен: 33000
Постинги: 24
Коментари: 26
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031