Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2018 10:18 - Зеленина
Автор: abitofromance Категория: Поезия   
Прочетен: 700 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 15.04.2018 10:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Обичам те защото си ти
 
красива и добра искренна
ти си моята нежна музика
и моето утринно слънце
Обичам те защото си ти
 
моя спътник в радости и скърби
моята упора и утеха 
моята най-съкровенна мечта.
Намери ме разбит на парчета
като от счупено огледало
търпеливо събра ме и в сърцето си прибра ме.
Даде ми място за покой
и дори да е банално живота ми е твой.
Давам ти любовта си завинаги
 
ти просто пази я и дръж ме до себе си.
Стоя тук объркан и неразбиращ
благодарен съм че с любовта си
 
да бъда себе си не ме спираш.
Оставям тук това писмо за теб.

Твой съм завинаги.

А ти си само една мечта за мен.


[Знам  че не съм много добър но както казах аз съм само аматьор опитвам се да вмъквам 
метафори скрит смисъл отворен край и други подобни неща за хора който до някаде не разбират някои от мойте писания винати приемам критиката за нещо хубаво все пак винаги се стремим към по добро и по принцип никой не следва блога ми мисля че абсолютно никой в такъв смисъл че не знам колко хора биха прочели това послание но вярвам че да имаш блог е точно това да изразяваш себе си по начин който ти самия искаш да бъдеш откровен искам да споделя че имам и Фейсбуук група за фенове на книгите понеже аз самия съм такъв чета изключително много всякаква литература макар че хората на моята възраст почти не го правят за пореден път призовавам който иска да пише коментар или лично съобщение до мен за да стане член от тази група и да я разрастнем и като цяло бих се радвал да имам интелигентни приятели като вас читателите и блогърите на блог.бг Хубав ден желая. ]


image






 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - етоо, аз те следвам,Дани!
15.04.2018 10:51
Благодаря, че ме откри за..твоя приятелка..
пак ще си бъбрим за Шекспир,нали..
усмивки,Смайли!
цитирай
2. abitofromance - Благодаря
15.04.2018 11:01
Да ето радвам се намерих един приятел на този сайт благодаря за това ще се навъртам тук и да пак ще си бъбрим :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: abitofromance
Категория: Поезия
Прочетен: 33302
Постинги: 24
Коментари: 26
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930