Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2018 10:58 - Дилема
Автор: abitofromance Категория: Поезия   
Прочетен: 912 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте на 26 съм от Русе казвам се Даниел като всеки човек и аз често се питам най-различни неща в ежедневието си но напоследак един въпрос по-често от останалите.Чудя се какво стана с хората в България? Не се опитвам да провокирам негативизъм или нещо питам съвсем искренно не усещам топлотата в хората както когато бях на 6 7 10 годишна възраст.Работя в магазин за детски играчки , дрешки и други.Много често виждам изнервени неприветливи хора дори отивам с усмивка искам просто да помогна искрен съм казвам им кое е по-изгодно съвсем като на приятел кое е по евтино дори а те ми се сопват та да оставим магазина настрана и моя личен живот но както става бе хора защо всички са такива искам да познавам повече оптимисти и лъчезарни хора и да..знам знам за заплатите за положението в страната за дупките по пътя все пак и аз живея тук но какво като се оплакваме като се караме с съседа си като мразим всичко и всички какво печелим така по добре ли сме? НЕ. Дори не опитваме да се усмихнем а не е толкова трудно аз самия съм позитивен човек не виня никой за нещастията и злочестите които ме сполетяват имам си мой проблеми сам си ги решавам и не злобея на другите за тях и другото за това къде са интелигентните хора но това си е съвсем друга тема и няма да я засягам сега до сега не съм правил такива объщения тук в блог.бг но ми се искаше да видя мнения по въпроса може пък това да сложи край на терзанията ми по въпроса. Вие какво мислите?image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - Дани,не знам, как да ти го кажа.
15.04.2018 14:21
попаднал си на най най неподходящото място..
този сайт е заселен с пенсионери, които нямат друга работа,
и си избиват тук мъката по отминалите дни..
кой с пУезия, кой с картинки, кой с фарисейски..плюнки,
а, най вече с безпощадно агресивна Русска пропагандна агитка
от 5-6 „ яки“ трола
само погледни на п-ва ..
ако, те кефи, да наблюдаваш цигански свади и путКенски гладиаторски битки
тоо, остани..
ако ли не, потърси си романтика и..хармония в някой сайт за Л'юбов и секс
/когато бях млада, и аз така направих..
тук не е за нежни души..
усмивки от мен, и прекрасна пролет..
огледай се ..Тя е навън...
цитирай
2. inel379 - При някои хора
16.04.2018 09:31
черногледството е личен избор.
Не е така при всички.
Търси своя кръг за общуване.
Светът е многобагрие
и в него има всичко.
Не липсват светли, активни личности,
с оптимистичен поглед към живота.
Търси и ще откриеш.
Усмихнат поздрав за теб!:)

цитирай
3. dmiteff - Българинът от 74 години е беден, а ...
10.05.2018 16:43
Българинът от 74 години е беден, а това са 3 поколения. Но освен беден е и онеправдан. Налага му се да се бори за обикновени неща, а някой друг ги получава незаслужено и това поражда неприязън, завист, дразги, вътрешна неудовлетвореност. Три поколения са достатъчни са смяна на народопсихологията, за съжаление при нас към негативизъм. Отчаяният човек лесно се поддава на пропаганда и манипулации. Напоследък сме свидетели на крайна антиевропейска атака от страна на комунисти и русофили, с цел да ни откъснат от Европа и да ни върнат отново в руската орбита. Пази Боже! Крайният песимизъм на българите е отлично средство за постигане на тази гнусна цел. Само младежкото мислене и дръзновение, оптимизъм и вяра в европейските ценности са спасение за народа ни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: abitofromance
Категория: Поезия
Прочетен: 33326
Постинги: 24
Коментари: 26
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930