Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2018 13:33 - За нея
Автор: abitofromance Категория: Поезия   
Прочетен: 371 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.03.2018 11:18


Посвещавам това на момичето към което имам чувства!

Забравих тези мигове на надежда.Откривам себе си в теб и теб в мен вися ли те душата ми се стопля гласа ти е като докосване на пролетно цвете събужда радост в мен сякаш слънцето напича в гърдите ми и чувам мелодията на птички.
Даваш ми сила и подрепа караш ме да си лягам и ставам щастлив макар да не лежа до теб.Мисля си за теб макар казваш ми че не е правилно понякога ме е яд на себе си че бързам после в мислите си те докосвам виждам как ми се усмихваш чувствам се сякаш съм изгубен и на верния път едновременно .
Старая се да бъда себе си но по-добра версия на себе си развълнуван и смирен.
Обичам красотата ти губя се в очите ти дремя опиянен размечтан сякаш сънувам че съм в гора пълна с цветя и слънцето пече аромата на цветята ме опиянява усещам че съм влюбен а ти пак ми казваш че не е правилно. 
Понякога се съмнявам че имаш нужда от мен силна си смела красива и умна и се чувствам че бледнея но отново ме потърсваш така ме караш да се чувствам сякаш вземаш моята душа и разум а аз се боря да си ги взема обратно но същевременно ти ги давам доброволно моля те спри да казваш че не е правилно и ми дай шанс.image




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abitofromance
Категория: Поезия
Прочетен: 33114
Постинги: 24
Коментари: 26
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031